دعابرای جلوگیری ازترس-دعاخروج ازخانه

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 717
بازدید سال : 2095
بازدید کلی : 187998

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 717
بازدید کل : 187998
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

فضیلت و عظمت

رسول اكرم صلی الله علیه و آله به علی علیه ‌السلام فرمودند: "قرآن كلامی برتر و بزرگ است و سوره بقره، سید قرآن و آیة ‌الكرسی سید بقره است. سپس فرمودند: "آیة‌ الكرسی از گنجینه ‌ای در زیر عرش به من عطا شده است و قبل از من به هیچ پیغمبری چنین عطائی نشده است."

سفارش به خواندن آیة ‌الكرسی در روایات

حضرت علی علیه‌ السلام فرمودند: بر مسلمان لازم است كه شب را به پایان نیاورد مگر آنكه آیة‌الكرسی را بخواند و اگر می ‌دانستید كه آیة ‌الكرسی چیست و در آن چیست، هرگز آن را رها نمی كردید. پیامبر به من فرمود: "آیة‌الكرسی" از گنجینه ‌ای در زیر عرش به من عطا شده است و قبل از من به هیچ پیغمبری چنین عطائی نشده است. سپس حضرت فرمود: "از وقتی این مطلب را از پیامبر صلی الله علیه و آله شنیدم، در تمام شب ‌ها آن را خواندم و هرگز آن را ترك نكردم. " سپس فرمودند: "هر شب در سه وقت آیة‌الكرسی را می‌خوانم."

همچنین حضرت علی علیه ‌السلام فرمودند: پیامبر صلی الله علیه و آله مرا خواست و فرمود: آنگاه كه به بستر خواب رفتی بسیار استغفار كن و صلوات بفرست و زیاد قل هو الله احد (سوره توحید) را بخوان كه نور قرآن است و بر تو باد به قرائت آیة ‌الكرسی كه در هر حرف آن هزار بركت و هزار رحمت است.

امام باقر علیه ‌السلام فرمودند: هر كسی در پی وضو گرفتن، آیة ‌الكرسی بخواند، خداوند ثواب چهل سال عبادت به وی عطا كند و ...

پیامبر صلی الله علیه و آله به حضرت علی علیه ‌السلام فرمودند: آنگاه كه از منزل در پی حاجتی بیرون شدی آیة‌ الكرسی تلاوت كن، زیرا موجب برآورده شدن حاجت می‌ باشد.

امام حسن عسگری علیه‌ السلام فرمودند: آنگاه كه در سفر احتمال خطر دادی، قبل از سفر سوره‌ های حمد، معوذتین، آیة‌ الكرسی و قدر را بخوان.

امام صادق علیه ‌السلام می ‌فرمایند: هر وقت خواستی سفر كنی با میمنت است، به شرط اینكه قبل از آن صدقه بدهی و آیة ‌الكرسی بخوانی.

امام موسی بن جعفر علیه ‌السلام فرمودند: هر فردی كه می‌خواهد سفر كند به طرف در بایستد و سه آیة ‌الكرسی به طرف راست، چپ و مقابل خود بخواند و این موجب حفظ و دفع بدی ‌ها و پریشانی می ‌شود.

پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هر وقت شخص آیة ‌الكرسی بخواند و بر اهل قبور اهداء كند، خداوند از هر حرف آن، ملكی می ‌آفریند كه تا قیامت برای آن شخص تسبیح می ‌كند.

پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله درباره آیة ‌الكرسی فرمودند: "در خانه آیة‌ الكرسی بخوانید كه شیطان به شما نزدیك نمی ‌شود. "

 

 

فضایل آیه الکرسی.انواع دعا وطلسم.دعای خروج ازخانه.دعای ترس.دعای مقابله بادشمن

 


تعداد بازدید از این مطلب: 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود